En aquest blog trobaràs Jocs d'Escape, d'Aventures i d'Objectes amagats (point and click), juntament amb les guies i la solució de molts d'aquests jocs publicats.
Si la guia o el joc que busques no hi és, no perdis l'esperança. Escriu una sol·licitud a Jocs Escape! contacte.JocsEscape@gmail.com Es farà el que es pugui ...
Fes-te seguidor i/o deixa el teu comentari en les entrades dels jocs. Si no s'ha publicat la guia, ets lliure de publicar-la en comentaris. Potser aquesta serà revisada però no perdrà la seva autoria.

Juga i diverteix-te! Política de privacitat

BLUE ROOM ESCAPE

Blue Room Escape és un nou joc d'escapar de Mougle.
Blau, és un dels colors més impressionants, per tant he decidit a dissenyar casa meva en color blau i contractar un dissenyador d'interiors.
Em va mostrar, una casa model i em va deixar sol a l'interior per decidir sobre el disseny. M'avorria de tal manera que vaig voler sortir del lloc. En aquell moment em vaig adonar que vaig quedar atrapat dins de la casa.
Utilitza els objectes que es troben allí i escapa com més aviat millor.
Tingueu una fuita emocionant!

Solució del joc.

1 comentari:

  1. Moure la tauleta de l'esquerra, una agulla.
    Agafar rellotge de la paret.
    Vista de la porta.
    Tauleta de la dreta, espelma.
    Amb el rellotge trenques el vidre inferior dret de la finestra. Habitació#2.
    A la paperera, paper pista, 1424.
    Amb el agulla punxar els globus del sostre. Recollir del sòl una etiqueta.
    A la calaixera del costat de la porta, menjar per a peixos.
    Habitació#1.
    Posar l'etiqueta a la motxilla. Obrir la cremallera. Una caixa de llumins i una barra de ferro.
    Vista de la peixera des de dalt. Tirar el menjar als peixos. Amb la barra de metall moure la barca. Agafar capseta blava.
    Vista d'aprop de la capseta, trencar amb la barra, clau blava.
    Habitació#2.
    Amb la clau obrir la porta, Habitació#3.
    Vista d'aprop de l'espelma, encendre amb la caixa de llumins.
    A la calaixera de la dreta, sota el puzle de números, el cap d'una nina.
    Vista d'aprop del cap. Clic al front, introduir el codi del paper: 1424. Obre la boca, una clau verda.
    Moure els números del puzle de la paret fins que quedin (per files) 111, 222, 333. S'obre compartiment, un ganivet.
    Habitació#1.
    Obrir amb la clau verda el segon calaix del moble de la peixera. Una poma.
    Vista d'aprop de la poma. Partir-la amb el ganivet, una clau completament blava.
    Habitació#3.
    Obrir la porta amb la clau i. .. ¡Ben fet! ¡Has aconseguit escapar!

    ResponElimina