En aquest blog trobaràs Jocs d'Escape, d'Aventures i d'Objectes amagats (point and click), juntament amb les guies i la solució de molts d'aquests jocs publicats.
Si la guia o el joc que busques no hi és, no perdis l'esperança. Escriu una sol·licitud a Jocs Escape! contacte.JocsEscape@gmail.com Es farà el que es pugui ...
Fes-te seguidor i/o deixa el teu comentari en les entrades dels jocs. Si no s'ha publicat la guia, ets lliure de publicar-la en comentaris. Potser aquesta serà revisada però no perdrà la seva autoria.

Juga i diverteix-te! Política de privacitat

ESCAPE THE ROOM Nº12

Escape the Room Nº12 Suzunari

Escape the Room Nº12 - Spring és un  joc d'escape japonès tipus point and click, de la sèrie del mateix nom, creat per Suzunari.




Ken Chan era a casa seva. Era a l’estiu, quan va veure darrera la casa, on flueix un rierol, unes lluernes (cuques de llum) ballant.
Ajuda-la a trobar els objectes i pistes que li permetin obrir la porta i escapar corre-cuita per sortir i veure l’espectacle de les cuques de llum.
Bona sort i diverteix-te!

Jugar a   Escape the Room Nº12 - Spring

Escape the Room Nº12 Suzunari

1 comentari:

  1. Solucionari del joc Escape the Room Nº12

    Veure l’objecte de sobre el moble. Pista: té forma de “e” i té dibuixades dos flors (lila i rosa).
    Girar. Obrir la porta. Entrar.
    Veure la catifa. Pista: el nom del que hi ha dibuixat (saps japonès?).
    Dreta.
    Vista del calaix inferior central. Obrir, agafar la bola blava.
    Veure l’objecte de sobre el moble, a l’esquerra. Pista: té forma de “c” i té dibuixats dos peixos.
    En aquesta mateixa vista, apartar el test, agafar l’encenedor.
    Dreta dues vegades.
    Veure l’objecte de sobre el moble. Pista: té forma de “o” i té dibuixades dos gerres de cervesa.
    Vista del calaix superior. Introduir el codi segons les pistes dels objectes trobats. Obrir, agafar caixa.
    *coe
    Esquerra. Sortir. Girar.
    Veure panell de la paret esquerra. Prémer els botons segons la pista que hi ha escrita (saps japonès?) i la pista de la catifa. Obrir, agafar objecte.
    *Ordre a prémer:
    826
    139
    745
    Entrar a l’habitació un altre cop. Dreta.
    Vista del porquet. Posar el objecte de la caixa forta a dins. Fer-hi servir l’encenedor, el fum dibuixa una paraula. “home”.
    Dreta dues vegades.
    Vista del calaix central. Introduir el codi segons la pista del fum. Obrir, agafar xinxeta.
    Dreta.
    Vista d’aprop de la bola blava de l’inventari. Fer-hi servir la xinxeta, agafar la clau.
    Fer servir la clau en el pany de la finestra. Obrir. Veure d’aprop. Agafar el ventall.
    A la mateixa vista. Pista: el moviment de les cuques de llum.
    Vista d’aprop de la caixa de l’inventari. Fer-hi servir el ventall, la placa gira. Pista del color i la posició de les estrelles.
    Dreta.
    Porta dreta del moble. Introduir codi numèric segons la pista de les cuques de llum. Obrir. Pista: color de les caixas de mocadors de paper amb estrelles.
    Dreta.
    Vista del quadre. Prémer a les cantonades segons la pista de les estrelles. Agafar la clau.
    *Adalt esquerra, abaix dreta, adalt dreta, abaix esquerra, adalt esquerra, abaix dreta.
    Sortir.
    Vista del moble de baix. Fer servir la clau. Obrir. Moure les sabates vermelles, agafar targeta. Pista: las lletres i el dibuix que hi ha al darrera.
    Girar. Entrar a l’habitació.
    Vista del piano. Prémer les tecles segons la pista de la targeta. Agafar la clau.
    *Ordre de les tecles: 65376.
    Dreta.
    Calaix inferior esquerre del moble. Obrir amb la clau, agafar targeta magnètica.
    Dreta. Sortir.
    Vista del lector de targetes a l’esquerra de la porta. Passar la targeta pel lector. Prémer les estrelles segons la pista de les caixes de mocadors de paper.
    *de dalt a baix: rosa, taronja, verd, blau.
    Obrir la porta i escapar!

    Jocs Escape

    ResponElimina