Ens mereixíem unes petites vacances.
Quan el meu amic Hèrcules va sortir a pintar, vaig descobrir que em va deixar amb un trencaclosques més per resoldre...
Diverteix-te i Bona Sort!
Jugar a Agatha: Mediterranean Escape
Quan el meu amic Hèrcules va sortir a pintar, vaig descobrir que em va deixar amb un trencaclosques més per resoldre...
Diverteix-te i Bona Sort!
Jugar a Agatha: Mediterranean Escape
Solucionari del joc Agatha: Mediterranean Escape.
ResponEliminaAgafar satrill d’oli i fulla d'enciam de la taula. Del tamboret de l'esquerra, peça 1/9. Sota el moble, peça 2/9. En el gerro de la cantonada, peça 3/9.
A sobre del llit, mostra de macramé i peça 4/9. Esquerra de la tauleta, peça 5/9.
Esquerra. Penjar el macramé a la porta. Veure que les tires que pengen van cap a un costat o cap a l'altre: esquerra, dreta, esquerra, esquerra, dreta.
Prémer els botons de les portes del moble segons la seqüència anterior. Una peça 6/9, una clau i un mocador.
Posar oli en les frontisses de la porta amb el macramé. Utilitzar la clau. Sortir al jardí.
Peça 7/9 al costat del tamboret. Agafar una llimona. Deixar el full d'enciam a la gespa, davant del forat de la paret.
Plantes de la cantonada. Una peça 8/9 i un gerro amb fitxes.
Tornar a la vista del forat de la paret. Tortuga.
Entrar a la casa. Posar la tortuga en el recipient amb aigua i palmera. Enrere i veure una altra vegada la tortuga a l'aigua. Pista en la seva closca: X.
Caixa trencaclosques de sobre el moble. Posar les fitxes trobades en el jardí. Canviar de color les fitxes segons la pista anterior (formant el dibuix d'una X). Un ganivet i un paper amb dibuixos pista (mitja llimona, gotes de llimona, taca i sol).
Sortir al jardí. Vista del tamboret. Utilitzar el ganivet a la llimona. Utilitzar la mija llimona en el mocador. Posar el mocador sobre el tamboret. Apareix un codi de quatre lletres: "KIRA". Introduir codi en el bagul. Peça 9/9.
Entrar a la casa. Posar les peces en el quadre de sobre el moble. Ordenar-les intercanviant-les. En els traços més foscos es poden veure quatre números.
* 2741
* La posició inicial varia cada vegada que s'entra a veure el quadre de peces, de manera que l’ha de resoldre cada jugador.
-El "1" ha de quedar a la cantonada inferior dreta.
-El "4" es forma amb la fitxa de l'1 i una altra a sobre, forma un 4 del revés, com si fos una "h".
-El "7" se situa a la posició central superior, es veurà com un simètric del 7, fer servir la peça que té com un triangle de dues vores vermelles i negre a l’interior.
-El "2" la forma la peça que té un 2 vist en un gir de 90º a la dreta, es col·loca en la posició central esquerra.
-Adequar la resta de peces.
Introduir codi numèric a la tauleta amb el llibre vermell a sobre. Clau.
Utilitza la clau a la porta.
¡Escapar!
Jocs Escape