En aquest blog trobaràs Jocs d'Escape, d'Aventures i d'Objectes amagats (point and click), juntament amb les guies i la solució de molts d'aquests jocs publicats.
Si la guia o el joc que busques no hi és, no perdis l'esperança. Escriu una sol·licitud a Jocs Escape! contacte.JocsEscape@gmail.com Es farà el que es pugui ...
Fes-te seguidor i/o deixa el teu comentari en les entrades dels jocs. Si no s'ha publicat la guia, ets lliure de publicar-la en comentaris. Potser aquesta serà revisada però no perdrà la seva autoria.

Juga i diverteix-te! Política de privacitat

ENDLESS X'MAS

Endless X'mas Naoki Nakashima 709709
Endless X'mas és nou joc d'escape de Nadal, tipus point and click, de Naoki Nakashima de 709709.





La nit de la vigília de Nadal...
Em va despertar un soroll estrany, i vaig descobrir que estic en el actual escenari.
Sembla que Santa Claus ve per la xemeneia per remodelar la meva habitació!
Aquest és un regal del Pare Noel, és a dir, el joc d'escape és posat a la meva habitació.
Bon Nadal!!!

Jugar a  Endless X'mas

0 comentaris:

Publica un comentari a l'entrada