En aquest blog trobaràs Jocs d'Escape, d'Aventures i d'Objectes amagats (point and click), juntament amb les guies i la solució de molts d'aquests jocs publicats.
Si la guia o el joc que busques no hi és, no perdis l'esperança. Escriu una sol·licitud a Jocs Escape! contacte.JocsEscape@gmail.com Es farà el que es pugui ...
Fes-te seguidor i/o deixa el teu comentari en les entrades dels jocs. Si no s'ha publicat la guia, ets lliure de publicar-la en comentaris. Potser aquesta serà revisada però no perdrà la seva autoria.

Juga i diverteix-te! Política de privacitat

PALO DETECTIVE KONASO 2

Palo Detective Konaso 2 Escapecafe

Palo Detective Konaso 2 és un nou joc d'escape tipus point and click d'Escapecafe.




En aquest joc actuaràs de detectiu.
Has de buscar pistes, alguns objectes i resoldre trencaclosques per trobar el gatet entremeliat, culpable d'embrutar la taula.
Bona sort i diverteix-te!

1 comentari:

  1. Solucionari al joc Palo Detective Konaso 2:

    Si se t'acudeix sortir abans de resoldre el misteri, pots tornar a dins clicant al requadre blanc superior dreta.
    Fer clic al sobre de la taula per obtenir una imatge del tipus de petjada.
    Fer clic al picarol (campaneta) de sota la taula per fer-li una foto.
    Dreta.
    Fer clic al cobrellit de color rosa fosc. Pista doble cercle=6.
    Obtenir l'assecador de cabell.
    Dreta.
    Fer clic a l'esquerra del sofà. Obtenir pila#1. Pista cercle=4.
    Fer clic al peu de la làmpara per encendre-la. Pista cuadrat=3.
    Agafar la foto dels gatets. Pista colors (vermell/blanc, negre, marró).
    Fer clic a sota de la llibreria. Obtenir pila#2. Pista 6=triangle.
    Tenir en compte pista dels llibres de colors.
    Dreta dues vegades.
    Vista aprop de l'assecador de cabells a l'inventari. Posar les piles al mànec. Fer servir l'assecador al mirall, pista disposició de figures (cercle, doble cercle, triangle "al inrevés", quadrat).
    Esquerra.
    Introduir el codi de seguretat segons les pistes: 4 6 "9" 3 ("9"=6 al inrevés).
    Prémer OK i agafar llibre. Prèmer a "NEXT" per obrir-lo i anar girant pàgines fins el final, on es veu color de gat i tipus de petjada.
    El gatet blanc és el que coincideix amb les petjades de sobre la taula. Fer clic a la imatge del gat blanc.
    Dreta.
    Fer clic a la porta i després a les paraules per sortir al carrer.
    És hora de resoldre el misteri!
    Només hem de seguir les instruccions. Sort que estudiem japonès a l'escola!
    En el petit quadrat en la part superior, ficar la imatge de la petjada.
    En el del mig, ficar la del gat blanc.
    A l'inferior, ficar imatge del picarol (campaneta).
    Resposta correcta, prémer el botó dret del mig, dels de color gris.
    Fer clic al rectangle blanc a la dreta dels de color gris.
    Hem resolt el crim dels gatets!

    Jocs Escape

    ResponElimina